Absolvované semináře Mgr. Hana Inderková

Nejčastější vady a poruchy řeči a jazyka v dětském věku:

Dyslalie s pohybem a prvky myofunkční terapie (Mgr. Kalfuss), květen 2013

Palatolalie (AKL ČR), květen 2002

Poruchy hlasu a řeči při vývojových vadách mluvidel, duben 2003

Vady a poruchy sluchu (AKL ČR), březen 2003

Velofaryngeální insuficience, rozštěpové vady, únor 2008

Vývojová dysfázie (AKL ČR),březen 2002

Vývojová dysfázie (PaedDr. Dana Kutálková, LSMS)

Vývojové poruchy řeči ( duben 2008

Současná rizika vývoje řeči duben 2009

Diagnostika jazykového vývoje - principy a nástroje říjen 2017

Terapie v klinické logopedii říjen 2017

Laheyovej model vývinu řeči září 2019

Terapie dle aktuálních vývojových potřeb dítěte listopad 2021

Narušení plynulosti řeči:

Koktavost únor 2010

Koktavost A – incipientní koktavost (AKL ČR),

Koktavost B – fixovaná koktavost (AKL ČR), leden 2013

Moderní trendy v diagnostice a terapii incipientní koktavosti, květen 2003

Terapie koktavosti u starších dětí, mládeže a dospělých (LSMS), červen 2010

Orofaciální oblast:

Myofunkční terapie I. (Mgr. Kaulfuss), leden 2002

Podpůrné a stimulační pomůcky v logopedické praxi a v orofaciální oblasti (Mgr. Kalfuss), červen 2014

Terapie orální pozice I. a II. (Mgr. Barbora Červenková, LSMS), 2014

Využití orofaciální stimulace v logopedické praxi (LSMS), červen 2010

Podpůrné a stimulační pomůcky v logopedické praxi a v orofaciální oblasti červen 2014

Orofaciální rehabilitace červen 2022

Nové trendy v teorii a praxi klinického logopeda říjen 2022

Poruchy pozornosti a specifické poruchy učení:

HYPO - program pro prevenci specifických poruch učení v předškolním věku (LSMS), březen 2008

KUPOZ – program pro rozvoj pozornosti u dětí s ADHD, říjen 2002

Maxík - Stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou (Mgr. Bubeníčková a PaedDr. Janhubová, Prodys), duben 2014

Úskalí grafomotorického vývoje u předškolních a mladších školních dětí (LSMS), únor 2010

Riziko dyslexie – prevence specifických poruch učení březen 2007

Dyspraxie z pohledu konické logopedie a víceoborového přístupu listopad 2015

Percepční a motorická oslabení ve školní praxi duben 2018

Vývojové motorické poruchy řeči u dětí listopad 2019

Výcvik v metodě Práce v hliněném poli – 2020 - 2023

Diagnostika a terapie poruch emocí a chování v kontextu klinické logopedie červen 2019

Poruchy autistického spektra:

Poruchy autistického spektra, (AKL ČR), duben 2012

Problematika komunikace u osob s poruchou autistického spektra (APLA), červen 2004

Rozvoj komunikace u dětí s poruchou autistického spektra (Mgr. Romana Straussová, AKL ČR), březen 2016

Vady a poruchy získané:

Afázie I – Olomouc (AKL ČR), únor 2003

Afázie II – Olomouc (AKL ČR), prosinec 2012

Afaziologie A – základy klinické afaziologie (AKL ČR),

Afaziologie B – kognitivně-neuropsychologický přístup (AKL ČR), prosinec 2012

Afaziologické sympozium, březen 2009

Diagnostika a terapie u afázií, listopad 2003

NKS u Parkinsonovy choroby a dalších onemocnění extrapyramidového systému (LSMS), březen 2009

Neurogenní poruchy komunikace u dospělých (AKL ČR)

Základy klinické afaziologie, leden 2004

Alternativní přístupy:

Aktivace energetických systémů člověka prostřednictvím dechových, fonačních, akupresurních a jógových technik I. (LSMS), září 2013

Aktivace energetických systémů člověka II. (LSMS), březen 2014

Pevné objetí a možnosti jeho uplatnění v logopedické praxi (LSMS), září 2011

Pokračovací kurz dechových a fonačních technik březen 2014

Ostatní:

MATRIX - diagnostický materiál komunikační profil (LSMS), březen 2014

Pomůcky a materiály pro logopedickou praxi (Mgr. Michaela Voldřichová, LSMS)

Vyšetřovací testy v klinické logopedii (AKL ČR), březen 2002

Integrace dítěte a žáka s narušenou komunikační schopností duben 2008

Inovativní a efektivní formy vzdělávání u dětí s narušenou komunikační schopností květen 2013