Absolvované semináře Mgr. Hana Inderková
Nejčastější vady a poruchy řeči a jazyka v dětském věku:
Dyslalie s pohybem a prvky myofunkční terapie (Mgr. Kalfuss), květen 2013
Palatolalie (AKL ČR), květen 2002
Poruchy hlasu a řeči při vývojových vadách mluvidel, duben 2003
Vady a poruchy sluchu (AKL ČR), březen 2003
Velofaryngeální insuficience, rozštěpové vady, únor 2008
Vývojová dysfázie (AKL ČR),březen 2002
Vývojová dysfázie (PaedDr. Dana Kutálková, LSMS)
Vývojové poruchy řeči ( duben 2008
Současná rizika vývoje řeči duben 2009
Diagnostika jazykového vývoje - principy a nástroje říjen 2017
Terapie v klinické logopedii říjen 2017
Laheyovej model vývinu řeči září 2019
Terapie dle aktuálních vývojových potřeb dítěte listopad 2021
Narušení plynulosti řeči:
Koktavost únor 2010
Koktavost A – incipientní koktavost (AKL ČR),
Koktavost B – fixovaná koktavost (AKL ČR), leden 2013
Moderní trendy v diagnostice a terapii incipientní koktavosti, květen 2003
Terapie koktavosti u starších dětí, mládeže a dospělých (LSMS), červen 2010
Orofaciální oblast:
Myofunkční terapie I. (Mgr. Kaulfuss), leden 2002
Podpůrné a stimulační pomůcky v logopedické praxi a v orofaciální oblasti (Mgr. Kalfuss), červen 2014
Terapie orální pozice I. a II. (Mgr. Barbora Červenková, LSMS), 2014
Využití orofaciální stimulace v logopedické praxi (LSMS), červen 2010
Podpůrné a stimulační pomůcky v logopedické praxi a v orofaciální oblasti červen 2014
Orofaciální rehabilitace červen 2022
Nové trendy v teorii a praxi klinického logopeda říjen 2022
Poruchy pozornosti a specifické poruchy učení:
HYPO - program pro prevenci specifických poruch učení v předškolním věku (LSMS), březen 2008
KUPOZ – program pro rozvoj pozornosti u dětí s ADHD, říjen 2002
Maxík - Stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou (Mgr. Bubeníčková a PaedDr. Janhubová, Prodys), duben 2014
Úskalí grafomotorického vývoje u předškolních a mladších školních dětí (LSMS), únor 2010
Riziko dyslexie – prevence specifických poruch učení březen 2007
Dyspraxie z pohledu konické logopedie a víceoborového přístupu listopad 2015
Percepční a motorická oslabení ve školní praxi duben 2018
Vývojové motorické poruchy řeči u dětí listopad 2019
Výcvik v metodě Práce v hliněném poli – 2020 - 2023
Diagnostika a terapie poruch emocí a chování v kontextu klinické logopedie červen 2019
Poruchy autistického spektra:
Poruchy autistického spektra, (AKL ČR), duben 2012
Problematika komunikace u osob s poruchou autistického spektra (APLA), červen 2004
Rozvoj komunikace u dětí s poruchou autistického spektra (Mgr. Romana Straussová, AKL ČR), březen 2016
Vady a poruchy získané:
Afázie I – Olomouc (AKL ČR), únor 2003
Afázie II – Olomouc (AKL ČR), prosinec 2012
Afaziologie A – základy klinické afaziologie (AKL ČR),
Afaziologie B – kognitivně-neuropsychologický přístup (AKL ČR), prosinec 2012
Afaziologické sympozium, březen 2009
Diagnostika a terapie u afázií, listopad 2003
NKS u Parkinsonovy choroby a dalších onemocnění extrapyramidového systému (LSMS), březen 2009
Neurogenní poruchy komunikace u dospělých (AKL ČR)
Základy klinické afaziologie, leden 2004
Alternativní přístupy:
Aktivace energetických systémů člověka prostřednictvím dechových, fonačních, akupresurních a jógových technik I. (LSMS), září 2013
Aktivace energetických systémů člověka II. (LSMS), březen 2014
Pevné objetí a možnosti jeho uplatnění v logopedické praxi (LSMS), září 2011
Pokračovací kurz dechových a fonačních technik březen 2014
Ostatní:
MATRIX - diagnostický materiál komunikační profil (LSMS), březen 2014
Pomůcky a materiály pro logopedickou praxi (Mgr. Michaela Voldřichová, LSMS)
Vyšetřovací testy v klinické logopedii (AKL ČR), březen 2002
Integrace dítěte a žáka s narušenou komunikační schopností duben 2008
Inovativní a efektivní formy vzdělávání u dětí s narušenou komunikační schopností květen 2013