Jak se k nám objednat?
INFORMACE K OBJEDNÁVÁNÍ
- Přihlášení – zadejte rodné číslo dítěte bez lomítka a budete automaticky objednáni k paní logopedce, u které jste registrováni. Registrace zpravidla probíhá na první návštěvě.
- Rezervování termínu – vyberte ze zeleně označených polí Zamluvit termín a jednoduše na něj klikněte. Svou volbu je potřeba potvrdit OK. Termín si prosím ověřte na domovské stránce Home v pravém horním rohu pod Termíny objednání.
Při výběru termínu, prosíme o ohleduplnost k ostatním rodičům, kteří jsou zaměstnaní a v dopoledních či časně odpoledních termínech se dostavit nemohou. Prosíme proto rodiče na mateřské dovolené nebo pracující z domova, aby tuto skutečnost při výběru termínu zohlednili. Objednat se je možné i těsně předem :-).
Objednávání je omezeno na frekvenci 1x za 14 dnů. Termíny budou vypisovány cca na 4-6 týdnů dopředu – dle potřeby. - Zrušení termínu – pokud zjistíte, že vám sjednaný termín nevyhovuje, prosíme CO NEJDŘÍVE o jeho zrušení, aby si ho mohl zarezervovat někdo další. S termíny je obecně problém a navíc v případě, že termín není obsazen, nemáme tento čas nijak finančně kompenzován. Pro logopedii neplatí žádné paušály. Pro zrušení stačí kliknout na původně zvolený termín a potvrdit OK. Zrušení prosím ověřte na domovské stránce home. Zrušený termín nebude pod Termíny objednání uvedený. Takto jednoduše je možné odhlásit se do 4 dnů do návštěvy. 3 dny před termínem vám to již samostatně v objednávacím systému nepůjde. Ve výjimečném případě při náhle vzniklé situaci (např. nemoc apod.) proto prosíme o sms na tel.724 957 578 nebo telefonickou informaci, že nedorazíte. Zrušení učiníme my.
- Upozornění o blížícím se termínu – 4 dny před termínem vám přijde upozorňovací e-mail, po dobu 24 hodin od této zprávy můžete termín zrušit samostatně.Pozn. Délka přímé terapie je cca 30 minut. 15 min. je na přípravu a zápis do dokumentace.Některé termíny nejsou vypsány. Je to proto, že jsme si naplánovaly jinou práci (psaní zpráv…) nebo je termín rezervován pro nového klienta, který zatím není registrován v systému, nebo dorazí sourozenci…
Děkujeme a těšíme se na spolupráci.
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
Nedaří se mi zrušit termín 🙁
Termín můžete samostatně zrušit pouze 3 dny před plánovanou návštěvou. Jinak s vámi na 100 % počítáme. Není to tedy chyba systému, naopak je tak cíleně nastaven. V případě nečekaných situací, kdy se nemůžete z vážných důvodů dostavit v čase 0-3 dny před plánovaným termínem, prosíme o sms na tel. 724 957 578 se stručným odůvodněním a my zajistíme uvolnění termínu pro další klienty 🙂
Nedaří se mi přihlásit na jiný termín 🙁
1. Frekvence návštěv je stanovena na 1x za 14 dní, systém vám nedovolí objednat se dříve nežli za 14 dnů od posledního termínu.
2. Pokud máte termín v budoucnu již objednaný např. na 1.3., systém vám znemožní objednat se na jakýkoliv termín dřívější. Je přesvědčený (na rozdíl od vás :-)) , že žádný dřívější nepotřebujete :-). Vidíte-li, že se uvolnil termín např. 12. 2., a systém vám píše že se nelze objednat. Je potřeba termín 1.3. zrušit, odhlásit se ze systému, aby zapomněl ;-), znovu se přihlásit a pak bude objednání na 12.2. možné.
Nepřišel mi upozorňovací e-mail 🙁
Pokud vám nepřišel upozorňovací e-mail, zkontrolujte si prosím aktuální stav vašeho objednání na domovské stránce přímo v objednávacím systému. Na stránce v horním pravém rohu pod nadpisem Termíny objednání naleznete všechny vaše objednané termíny. Pokud tam termín je uvedený, určitě s vámi počítáme x pokud tam není, pak s vámi nepočítáme.
Nedaří se mi přihlásit do systému 🙁
Existují dvě možnosti, proč se nedaří přes rodné číslo do systému přihlásit. 1. Při registraci byly chybně zadány údaje.
2. Přístup vám byl cíleně znemožněn v důsledku nedodržení pravidel logopedické péče, tj. opakovaně jste nedorazili bez omluvy.
Zapomenuté heslo
Heslo je rodné číslo klienta bez lomítka.
V případě jakýchkoli nesnází při objednávání či rušení termínu, můžete psát sms na tel .724 957 578 nebo volat 311 360 198.