Jak se objednat
- Objednat se - kliknout na ikonu kalendáře
- Přihlášení – zadejte rodné číslo dítěte bez lomítka a budete automaticky objednáni k paní logopedce, u které jste registrováni. Registrace zpravidla probíhá na první návštěvě.
- Rezervování termínu – vyberte ze zeleně označených polí Zamluvit termín a jednoduše na něj klikněte. Svou volbu je potřeba
potvrdit OK. Termín si prosím ověřte na domovské stránce Home v
pravém horním rohu pod Termíny objednání.
Při výběru termínu, prosíme o ohleduplnost k ostatním rodičům, kteří jsou zaměstnaní a v dopoledních či časně odpoledních termínech se dostavit nemohou. Prosíme proto rodiče na mateřské dovolené nebo pracující z domova, aby tuto skutečnost při výběru termínu zohlednili. Objednat se je možné i těsně předem :-).
Objednávání je omezeno na frekvenci 1x za 14 dnů. Termíny budou vypisovány cca na 4-6 týdnů dopředu – dle potřeby.
Jak zrušit termín
Pokud zjistíte, že vám sjednaný termín nevyhovuje, prosíme CO NEJDŘÍVE o jeho zrušení, aby si ho mohl zarezervovat někdo další. S termíny je obecně problém a navíc v případě, že termín není obsazen, nemáme tento čas nijak finančně kompenzován. Pro logopedii neplatí žádné paušály.
- Zrušení termínu – 4 dny před plánovanou návštěvou:
- stačí kliknout na původně zvolený termín a potvrdit OK. Zrušení prosím ověřte na domovské stránce home. Zrušený termín nebude pod Termíny objednání uvedený. - Zrušení termínu – méně než 3 dny před plánovanou návštěvou:
omluvy na e-mail: logopediemnisek@volny.cz, tel. 311 360 198 nebo sms 724 957 578
- vše pouze ve výjimečných a předem nepředvídatelných případech (nemoc apod.) - termín zrušíme my, samostatně vám to v systému již nepůjde.
Nejčastější dotazy
Otázky a odpovědi
1. Nedaří se mi zrušit termín :-(
Termín můžete samostatně zrušit pouze 3 dny před plánovanou návštěvou. Jinak s vámi na 100 % počítáme. Není to tedy chyba systému, naopak je tak cíleně nastaven. V případě nečekaných situací, kdy se nemůžete z vážných důvodů dostavit v čase 0-3 dny před plánovaným termínem, prosíme o e-mail: logopediemnisek@volny.cz, tel. na 311360198 neob sms na tel. 724 957 578 se stručným odůvodněním a my zajistíme uvolnění termínu pro další klienty :-)
2. Nedaří se mi přihlásit na jiný termín :-(
1. Pokud máte termín v budoucnu již objednaný např. na 1.3., systém vám znemožní objednat se na jakýkoliv termín dřívější. Je přesvědčený (na rozdíl od vás :-)) , že žádný dřívější nepotřebujete :-). Vidíte-li, že se uvolnil termín např. 12. 2., a systém vám píše, že se nelze objednat. Je potřeba termín 1.3. zrušit, odhlásit se ze systému, aby zapomněl ;-), znovu se přihlásit a pak bude objednání na 12.2. možné. Samozřejmě si pak můžete znovu zablokovat i 1.3.
2. Frekvence návštěv je stanovena na 1x za 14 dní, systém vám nedovolí objednat se dříve nežli za 14 dnů od posledního termínu.
3. Nepřišel mi upozorňovací e-mail :-(
Bohužel upozorňovací e-maily jsou v poslední době velmi nespolehlivé. Pokud vám nepřišel upozorňovací e-mail, zkontrolujte si prosím aktuální stav vašeho objednání na domovské stránce přímo v objednávacím systému. Na stránce v horním pravém rohu pod nadpisem Termíny objednání naleznete všechny vaše objednané termíny. Pokud tam termín je uvedený, určitě s vámi počítáme x pokud tam není, pak s vámi nepočítáme.
4. Nedaří se mi přihlásit do systému :-(
Je možné, že:
1. zadáváte rodné číslo s lomítkem - heslo je rodné číslo bez lomítka
2. vám byl přístup cíleně znemožněn v důsledku nedodržení pravidel logopedické
péče, tj. opakovaně jste nedorazili bez omluvy
3. při registraci byly chybně zadány údaje
- prosíme kontaktujte nás na tel. 311 360 198 nebo e-mailem logopediemnisek@volny.cz
5. Zapomenuté heslo
Heslo je rodné číslo klienta bez lomítka.
Pokud jste zde nenašli odpověď, můžete nás kontaktovat na e-mail: logopediemnisek@volny.cz nebo tel. 311 360 198 nebo formou sms na tel. 724 957 578. V případě jakýchkoli nesnází při objednávání či rušení termínu, můžete psát sms na tel .724 957 578 nebo volat 311 360 198.